Kızlarr bir sorum olacak.Kizim emzik tutmuyor ne yaptiysam.Tabi tutmak zorunda degil ama uykuya gecmesini kolaylastirir umudu vardi.Biberon veriyorum mama bitmesine yakin uyukluyordu.Bi deneyelim dedik suan emmek icinde biberonunu istiyor.Bizde ucunu verdik.Evet gaz olur korkusuda var.Zaten gazli bir bebek.Ayni uçtan olmasi gerek varmi bildiginiz satan bir site.Ben bulamadim.Zaten aventin urununu bulamiyorum bulduklarimda iki kati olmus.Biberon ucundan emzik bulamiyorum.Acaba ucunu alsam emzik nasil yapabilirmiyim onu.Birde o biberondan baska hic bir biberon ucu almiyor.Damaklariyla cigniyor.
