Birbebek34 Yaa maşallah 😍 ya ne tatlı oldular büyüdükçe ya maşallah subhanallah 😍 bizde 7 aylık emeklemeye başladık 2 3 gün sonra tutunup kalkmayı öğrendik bizimki bildiğin afacan bir sn durmuyor her yere son hız emekliyor tutunuyor kalkıyor sıralamaya başladı oldu baya 🤭 kanepe kenarlarında sıralıyor desteksiz oturmaya 5 ay 20 günlükken başlamıştı 😅 artık emeklerken de bir an durup oturuyor anne diyor ama anneyi genelde sitemli söylüyor sıkılınca onu almamı istediğimde diyor 😅 baba gel mama meme diyor 😅 bay bay alkış yapmıyor gerçi bende çok üstüne düşmemiş olabilirim 😅 sürekli beraberiz hiç yalnız bırakamıyorum sürekli yanında olmama rağmen gözümün önünde düştüğü de çok oluyor 😒😅 He birde 8 aylıkken alttan 2 diş çıkardı öyle kaldık diğerlerine henüz belirti yok 😅