Merhaba 👋 kundak yapmak için nasıl bir örtü tercih ediyorsunuz. Oğlum 3.5 aylık bu zamana kadar ince nohut battaniye ile yaptım üstünü de örtmüyordum tam iyi oluyordu ama artık nohut terletmeye başladı. Müslin ile denedim yumuşak olduğu için çok kolay açıyor kundağını. Düşün düşün bulamadım kaç gündür. Yardımcı olabilir misiniz. Kumaşı terletmeyen ama kolay da açamayacağı sert bişey arıyorum galiba 😊