Merhabalar. 5 ay 2 günlük bebeğim var 2 gün önce yogurt mayaladim tadı ve kıvamı çok güzel oldu yani böyle taş gibi tuttu denir ya tam olarak öyle oldu. Yedirmek için kavanozundan tabağa 4 kaşık koydum hafif cirptim ve verirken fark ettim ki sünüyor gibi geldi bana acaba bu neden olur ve yedirmem de bı zarar olur mu başına gelen ya da bilen yardımcı olabilir mi acaba? Dökmek de istemiyorum çok yapmıştım bir de tadı falan çok iyi ekşi tat falan yok kıvamı da iyi ama sünüyor biraz 🤔