bahar95 canım biogaia gaz damlası değil. Probiyotik. Bebeklerin bağırsak florası daha gelişmediği için sindirimde sorun yaşıyorlar ve gaz problemleri oluyor. Biogaia içindeki iyi bakterilerle bebeklerin bağırsak florasının gelişmesine yardımcı oluyor. Yani gazı gidermiyor. Gazın 3. Aydan sonra sağlıklı ve kendiliğinden giderilmesi için çalışıyor. Yani geleceğe yatırım. Gaz damlası ben Metsil kullanıyorum çok memnunum bizi hiç zorlamıyor ama saati saatine veriyorum asla şaşmıyor.