Deletedmom_297 Kızlar suyu nasıl ve ne kadar veriyorsunuz kızım 7 ay 22 günlük nasıl birşey aldınız duyu vermek için pratik?
Mehtaptvz Deletedmom_297 akitmaz alistirma bardagi almıştık ama cok kullanmadan pipetli suluklara gectik 8.ay gibi tavsiyem de pipeti kullanmayi ogretirseniz pipetli olmasi
Gulom34 Deletedmom_297 suyu kaynatıp soğutup suluğundan içiriyorum günde 1 su bardağı kadar içiyor benim oğlum
Deletedmom277 Deletedmom_297 aventin 2 alıştırma bardağını kullandım en sevdiği avent eğitici damlatmaz bardak oldu. 9 aylık olduğunda avent pipetli suluk aldım aşırı sevdi ilk vermemde çekmeyi başardı. Ve sürekli içmek istiyor
Alazcns Deletedmom_297 içme suyunu kaynatırken bir yandan da okuyorum. Soğuduktan sonra sabah 1 cay kaşığı öğlen 1 cay kaşığı aksam da 1 cay kaşığı veriyorum
Deletedmom_297 Gulom34 ooo çok iyi bnm kızım içmiyor suan acaba bardak YÖK diye mi normal bardak pek istemçykr
Minikimm Benim kızım 6 buçuk aylık wee baby nin sulugunu kullanıyorum. Sabahtan dolduruyorum 125 ml. Yatana kadar bitiriyor genelde. Emmedigi için genel olarak ek gidayla besleniyor. Her beslenmenin arkasından veriyorum suyu ve çok severek içiyor
Minikimm Benim kızım 6 buçuk aylık wee baby nin sulugunu kullanıyorum. Sabahtan dolduruyorum 125 ml. Yatana kadar bitiriyor genelde. Emmedigi için genel olarak ek gidayla besleniyor. Her beslenmenin arkasından veriyorum suyu ve çok severek içiyor
Minikimm Benim kızım 6 buçuk aylık wee baby nin sulugunu kullanıyorum. Sabahtan dolduruyorum 125 ml. Yatana kadar bitiriyor genelde. Emmedigi için genel olarak ek gidayla besleniyor. Her beslenmenin arkasından veriyorum suyu ve çok severek içiyor
Gulom34 Deletedmom_297 benimkinde ilk başlarda normal bardakta içmiyordu minik wee baby suluğunu kullanıyorum bir deneyin isterseniz
Deletedmom277 Deletedmom_297 yoo bende denedim hiç zor gelmiyor. Öyle güzel de içiyor ki bence gayet güzel
Gulom34 Deletedmom_297 pipetli değil canım minik delikleri var kendisi çekiyor ilk biraz garipsemişti ağzına damlatıyordum eline verdim sonrasında kendi içmeye başladı
Minikimm Deletedmom_297 evet 753 kodlu olan ucu silikon akitmaz bardak diye geçiyor. Ben çok memnunum kenarındaki kulplardan kendisi tutabiliyor kendisi daha rahat içiyor akitmadigi içinde üstü islanmiyor 😊