2 aylığız bu güne kadar sadece anne sütü iciyoduk fakat tek bakıyorum bebeğime ve biraz gazlı sürekli ağladığı için beslenemiyorum başlarda sütüm cok güzeldi ama suan epey azaldı 3 saatte 60 cc fln cıkıyo oğluma yetmedigini gozlemliyorum cunki her emzirmeden sonra buzluktan sağdıgım sütlerden veriyorum anca o zaman doyuyo doktora sordum yetmedigini dusünüyosaniz mama verebilirsiniz dedi net bisey söylemedi buzluktaki sütler bitince mama takviyesi vermelimiyim sizce çok çekiniyorum mama vermeye ne denediysem coğalmıyo insanlarda öyle bi algı varki sanki mamayı keyfimize vermek istiyoruz mama verince ne oluyorsa birse mama önerileriniz nedir gaz yapmayan kilo aldıran