Gokturkum25 yaa benim ilk böyle olsaydı hayatta ikinciyi düşünmezdim kızım yavrum ağladığını bile bilmem çok usluydu hoş şimdi o da yaramaz ama bebekken böyle olması çok kötü 😔 uyku eğitimi almayı planlıyorum ben çünkü bu şekilde düzensiz devam etmesini istemiyorum 😟