Flamingom Furug zaten kosturmaca diyorum sonra sil baştan bir daha olmasın diyoruz aslında ama bence zoru seviyoruz 😂
Furug Mom091 aslnda bizim uykuyla hic derdimiz de yoktu 8de yatirirdim uyurdu 2 gundur odasini ayirdim alisamadi bir turlu :((((
Sarikuzumalp Furug ay Allah yardımcın olsun. Ben bile bazen yoruluyorum diyordum ama gerçekten daha zorluk çeken anneler varmış. postunu görünce of demeye utandım gerçekten hareketli çocuk çok zor. Biran önce büyüselerdi 🙏
Furug OzlemAlisa az once doktorumuzun canli yayini vardi bu donemde dikktleri saniyelik olurmus cok normalmis :) biriyle iynamaktansa kendi baslarina takilmaktan zevk aldiklari bencil olduklari donemdelermis
Balbademim3 Furug bende korkmaya başladım 😟henüz 15 aylık hepimizi asker ediyor başında. 2 yaşı düşünemiyorum