Selam anneler , bugün kendimle ilgili birşey soracağım 😌 4 gündür boğazımın tam ortasında sanki ekmek gibi lokma gibi birşey kalmış hissi var . Ne içtiysem ne yediysem geçmedi asidik şeyler fln yiyip içtiğimde acıyor. Onun dışında hiç ağrı falan yok ama rahatsız ediyor özellikle sırt üstü düz bir şekilde uyudugumda acayip rahatsız ediyor. Ağrı falan olmadığı için doktora gitmedim ama eğer başına gelen biri varsa bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim🌺 Geçmezse ona göre doktora gidicem . Bu arada 6,5 aylık hamileyim midemde yanma var bir kaç gündür ondan olabilir mi acaba ??