tostikinannesi rumeysa613449 kadın kadına diyorsunuz da ,bu uygulamayı kullanan erkekler de var.Hatta geçen bir tanesi post açmış denk geldiniz mi bilmiyorum.Bildiğiniz gibi kadın kadına değil yani.Bana göre milyonlarca kişi okuyacağına birtek doktoruma söylerim.Bana göre mantıklı olan da bu😊Mahrem sonuçta.
Fulyasin08 Yusufrony Buraya böyle yazıyorsunuz, ama eminim bayılıyorsunuzdur okumaya. Sanki sizin ilişkiniz yok neyini garipsiyorsunuz, ben bayan doktoruma bile soramıyorum bazı şeyleri, o yüzden burda soruyorlar napsın lar anne babalarına mı sorsunlar.
EzgiDuru Yusufrony okumuyorsanız nereden biliyorsunuz yok ıslaklık yok bilmem neyi merak ettim ahahahahha