Cansuderen28 Merhaba kızlar 6 aylık bebebğimle corona olduk bebeğimde hafif ateş var (37.5) bide kuru öksürük huysuzda. Emziriyorum ilaç da kullanamıyorum bildiğiniz karışımlar varmı yiyeyim dinç kalayım
Sebebineydiki Cansuderen28 benim kızımda 6 aylık hiçbişey kullanmadan bugün bitirdik koronamızı ama kızımı hergün yıkadım hiç ateşi falanda çıkmadı