Bilmiyormuşsunuz zaten 🤷🏻♀️ benim bi arkadaşım da hamile olduğunu bilmeden 2 kere röntgen çelildi iki kutu antibiyotik bitirdi çok hastaydı şuan kızı 1.5 yaşında ☺️ bi başka arkadaşım da corona tedavisi oldu bilmeden onun da bebeği sağlıklı çok şükür. Umarım siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız