sunshine1 Kızlar külot bez denedim ama kaka yaptığı zaman çok zor altını alması diğerinde kakayı sıyırıyorsun bunda yandan yırtmam lazım anca öle sıyırayım yanlarda da kaka oluyo yada ben kullanmasınıbilmiyorum kullanan varsa yardımcı olabilir mi
Mom62636362 sunshine1 İkisini de kullandım da cırtılıdan daha memnunum. Gece mesela çiş yukarıdan taşıyor külot bezde
sunshine1 10sare 5 aylık oldu bebeğim babam almış normalde cırtlı kullanıyorum neyse bi takayım dedim külot bezi kaka yaptı yanlarından sökmem gerek külot gibi aşağıya çekersem heryer kaka olur yanlarından açarkende ellerime kadar bulaştı bana çok zor geldi acaba ben mi yanlış yapıyorum dedim
Mercimeeek2020 Bende külot bezden memnun değilim aynı şeyler oluyor. Bence cırtlı bez daha kullanışlı 👍🏻
sunshine1 Mercimeeek2020 banada cırtlı bez daha kullanışlı geldi külot bez çişini yaptığı zaman çok kolay ama kaka da malesef olumlu sonuç alamadım
sunshine1 Sebebineydiki çiş için külot daha pratik ama kaka için aynısı söyleyemicem sizde nasıl kaka yaptığı zaman
sunshine1 basaktpe12 ya bende ilk taktığımda vay be bune rahatlık mış böyle dedim ta ki kakasını yapana kadar 😀🤷♀️
basaktpe12 sunshine1 kaka yapınca zorlanmıyorum ilk yanları yırtıyorum sonra bezin temiz kısmı ile popoyu siliyorum sonra bezi bi kar ediyorum kıvırtıyorum kapatmak içim etiket var onuda yapıştırıyorum açılmıyor şuan 1yaşında cırtlı bezde sağa sola kaçıyor ben yapana kadar
sedaykn sunshine1 Zaten külot bez yandan yırtılarak çıkarılıyor normalde o yüzden yanları kolay yırtılsın diye farklı fark ettiyseniz☺️
Zuzu41 sunshine1 ikisini de denedim cırtlı bezin kullanışı daha kolay ama yanlardan arkadan çıkıyo kakası😏 külot bezinde değişmesi,giydirmesi daha zor ama yanlardan sırtından çıkmıyo. Yani ikisininde kolaylığı farklı😂
otose_san sunshine1 külot bezi daha rahat kullanıyorum ben. Çıkartırken yanlardan yırtmak gerekiyor. Dönmeye başladığından bu yana kullanıyorum büyük kızımda, ciddi bi sorun yaşamadım