20 gün oldu bugün doğum yapalı bulgur pilavı da yiyorum. Yeşillik bol bıl yiyorum. Yeterli değil sütüm. Yani böyle dolu dolu akmıyor 😟 sürekli de emziriyorum. Bol voş sıvı su tüketimi yapıyorum. Bu damlayı önermişker internette bende denemek için aldım 😐