Merhabalar çıkmaza girdim akıl verin lütfeenn şöyle anlatayım 2.5 aylık bebişim var 1.5 ay boyunca biberon meme şeklinde gittim ama hep kendi sütümü verdim biberonla mama vermedim iki gündür asla mememi istemiyor bağırıyor biberonlar süt verince içiyor yaklaşık 1.5 ay biberon meme devam ettiğimizde red yaşamamıştım ne yapacağımı bilmiyorum biberonla vermemin nedeni ise çok tazikli süt gelmesi genizde kaçırıyor biberonla daha rahat ediyor diye düşündüm ama şimdi tamamen red ediyor sürekli sağıp versem sütüm azalırmış tekrar memeyi nasıl tutturabilirim akıl verin 😢