Biscolataerkegim eslemsiii Fön makinesinin ısısını tut oraya beş dakika kadar sonra elinle ovala hemen çıkar. Leke gibi kalan beyazliklara da selülozik tiner süresin eski haline döner
Sebebineydiki eslemsiii daha şimdi bi elimde tel bir elimde telefon çift taraflı bant kazıyorum yavaş yavaş yapıyorum ki çizilmesin diye baya işe yaradı
eslemsiii Biscolataerkegim teşekkür ederim 🌸 deneyeyim çıkar inşallah yoksa masanında boyasını kaldıracak
eslemsiii Deneyimsizanne buzu hiç duymamıştım masanın birden fazla yerlerinde var zaten denerim artık hangisi tutarsa ☺️
Biscolataerkegim eslemsiii Yok yok dediğimin dışında birşey yapma bir sürü çift taraflı bant temizledim böyle
eslemsiii Deneyimsizanne o benimde aklıma geldi temizlicem derken iyice sıvarsam sağa sola diye yapmamıştım. Buz daha iyi olacak o zaman 🤗
basaktpe12 eslemsiii domolun içindekiler evet belki boyayı alır ama yap sökücü veya her hangi mutfak spreyi sık tel ile veya ucu sivri birşey ile kazı çıkıyor benimde dolaplarım öyleydi bebek kilidinden
eslemsiii basaktpe12 aaa bebek kilidi demişken kilidin plastikleri dolapta kakıyor ya iki uçları o plastikler nasıl bırakıyor kendini onlarada mı dediğin gibi yapayım çok kuvvetli yapışıp kaldılar asılsam boyayı sökecekler
basaktpe12 eslemsiii altında iz kalıyor aynı attığın fotoğraf gibi ben işte yağ sökücü ve tel ile çıkarıyorum geçen çıkarttım kopmuştu