Cinarpasa Bebeğim 12 günlük dün geceye kadar emmesi iyiydi gece 3 saat aralıksız uyuyordu dün gece 03:00 den 06:00 ya kadar hiç uyumadı sürekli memede kalmak istiyor. Bugün de gün içinde uyumadı emiyor uykuya dalıyor yatağına koyunca hemen uyanıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Altını sürekli temizliyorum. Altıbı alırken de çok ağlıyor. Artık sürekli memede duruyor ve sütümün yetmediğini düşünüyorum ama memeden sıkınca çok güzel süt akıyor. Neden böyle yapıyor. Başına gelen var mı??? Mama vereyim dedim kaşıkla onu da almadı.
Deletedmom412 Cinarpasa çok küçük. Kendini korumasız hissedıyor emerek kendini güvende hissediyor. Altı açılınca ve çıplak kalınca bi müddet ağlar çünkü korkuyor. Sürekli kucaklayın emzirin.
eylulb Dünyaya alışmaya çalışıyor annesi daha kendini hala anne karnında sanıyorlar gecicek merak etme❤️🙏🏻
Didemmm Bebekler karni ac oldugu icin aglamazlar seni ozler kendi i guvende olmasini ister daha yeni dogmus sonucta bocalamasi cok normal bol bol ten temasi cok iyi gelir ❤️ gaz dicem ama 15 gun sonra basliyomus gaz sıkıntısi