Merhaba arkadaşlar. Bir hafta önce doğum yaptım. Devletten yararlanabilecegim haklar neler süt parası emzirme ödeneği vs. Kimlere veriliyor aynı zaman da sigortalı çalışanım haklardan faydalanabilir miyim başvuru için ne yapmalıyım tecrübeli annelerden yardım istiyorum şimdiden teşekkürler