Tuanamam Bebeğim 5,5 aylık ek gıdaya geçince malum kabız oldu yavrum ,zeytinyağ veriyorum çay kaşığı ama fayda etmiyor gibi başka önerisi olan var mı ilaç dışında??
Morfrenk Tuanamam armut suyu içirin veya yedirin. Gün kurusu, kayısı karışımlı bir mama yapın 1 2 kaşık bile yese yeter veya suyunu meyvesuyu gibi içirebilirsiniz
Woody Tuanamam çay kaşığı az.. 2 aylıkken doktor 2 3 cay kaşığı ver dıyordu. Her gun kuru kayısı vern bir de
GlyAtlas Tuanamam bizde cok yasadık ama cok şükür atlattık armut kara erik kuru kayısı elma bunları dograyın tencereye alın suyu ekleyıp hatta varsa tahta tarcın atıp kaynatın kaynayınca tarcını ıcınden alın bilendırdan gecırın ve verın cokda sevıyolar ve kesınlıkle cozum oluyo saglıklı gunler
Asyagok Valla önce bu fikir garip gelip asla yapmam diyebilirsiniz ama saniyelik çözüm söyleyeceğim bebeğim 2 aylık 2 kere yaptım. Kalıp sabunun köşesinden kesin minicik bir yuvarlak yapın elinizde yumuşatarak yuvarlayın.nohut büyüklüğünde bile değil daha ufacık. Poposuna sokun biraz bitişik tutun kalçaları hemen dışarı çıkmasın ayakları havada tutun altına bez koymayı unutmayın 15-20 saniyede yapacaktır.