Minenur123 biz de 5.5 aylıkken tadımlara başladık. 3 gün kuralı uygulayın. 1. Gün bir çay kaşığı 2. Gün 2 çay kaşığı 3. Gün 3 çay kaşığı. Sadece 1 kez öğlen emzirdikten sonra olabilir mesela. Yoğurtla başlamıştım ben. Tadımlar bitti 1 ayda. Şimdi 6.5 aylık 2 öğün veriyorum. 2 öğün dediğim akşamları bir çay bardağı bazen 2 çay bardağını buluyor çok seviyor çünkü yoğurt veriyorum. Gündüz de ya sabah kahvaltı türevi püre, ya da öğlen sebze ya da meyveli püre veriyorum. 7. Ayda artık 3 öğün vermeye başlayacağım.