Zafer inanlarindir 7 ay sonra tut ve okadar rahat oldu ki dişleri kaşınıyordu sürekli ona da iyi geldi sakinledi çocuk zaten çok emzik verme tarafları değilim ama bazı anlarda kurtarıcı oluyor tabi yeni doğduğu zamanlarda tutsaydi daha iyi olurdu ama olsun hala emzik vermek için uğraşan anneler vardır diye paylaşmak istedim