mira___ Bu biberon emziği ile başım belada. Avent kendi sitesinde stok yok. Diğer alışveriş sitelerinde 150-180 arası. Aynı sorunu yaşayan var mı ? Ya da ben şuradan alıyorum daha uygun diyen var mı ?
Mihribann11 mira___ ben civilden aldım 70 tlydi biberonu gayet memnunuz , diğer biberon larda kızım genzine kaçırıyor mamayı su icerken