Sln20 ışın tedavisi aldı oglumada sarılık yüzünden o zman sütüm gelmedi sezaryan olmustum aptamil dedi doktor hemen onu aldık kullandık ama hiç iyi gelmiyor ıkınıyor. Çok şükür sütüm geldi güzel emiyor kilo alımımızda gayet iyi suanda. Sma aldırdım damla da Nurse Harveys aldı eşim bakalım sırayla deniycem artık damla hangisi iyi gelirse 😊 teşekkür ederim cevap verdiginiz için 🌺