Krnh1 oğlum soruluk oldu, 20.5 ile iki gece hastanede kalıp 9 ile çıktık , birkaç gün sonra yeniden 12 olmuştu . Ben de bol bol emzirmistim doktor mama ver sütün yetmiyordur belki dedi. Mama da verdim 7 ye düştü. Mama hala veriyorum ama azalttım daha da azaltmayı düşünüyorum. Sarılık için tekrar gitmedim kendim çok gözlemledim . Ten rengi gözünün ici , idrar kaka sıklığı vs.. gittikçe iyileşti şükür hala var ama bayaa azaldı