Mom06 Krsttgrl canm benmde azdı sütüm baby me var elmde biri verdi elimle sağınca makinadan çok çıkartıyodum sevmedim o yüzden o markayı şuanda sütüm kesildi zaten
[silindi] Ben mamajoo kullanıyorum gayet memnunum ama e bebekten değil hepsiburada sitesinden almıştım efsane cuma kampanyası vardı e bebekte 369 lira iken ordan çiftlisini 210 liraya almıştım şimdi de 250 lira civarına bulabilirsiniz hepsiburada gitti gidiyor tarzı yerlerden bir de tavsiyem çiftliyi almanız hangi markadan alırsanız alın
Ozlemdursun16 Merhaba hanımlar bende aventin pompası var beneğim 2 ay 10 günlük ameliyat oldu yoğun bakımda falan yattı o arada üzüntüden sütüm kesildi doğru düzgün hiç kullanmadm almak isteyen olursa satabilirim garanti belgesi faturası herşeyi var