Kızlar merhaba. Tüketici Hakem Heyetine mobilya iadesi için basvuran varmı acaba? Ben genç odası takımı aldım geçen hafta geldiler. Mağaza ile aramızda bir yanlış anlaşılma oldu. O gün geri gönderecektim ama ekipler ikna etti göndermedim. Mobilya geleli daha 5 gün oldu daha kullanmaya başlamadık kokudan dolayı. Ama bugün odada mobilyanın kapağına baktığımda renk atması sararma olmuş. Daha kullanılmayan ürün. İade edicem. Ayıplı ürün olarak geçiyor. Varmı başına gelen yardımcı olabilecek?