Arkadaşlar merhaba bu ilk postum belki birilerine yardımcı olabilirim umuduyla yazmak istedim. Yaklaşık 1ay önce bir annemiz epidural sezaryen sonrası bel ağrısı olduğuna ilişkin bir post açmıştı. O annenin yazdıklarını sanki ben yazmıştım harfi harfine aynı dertten muzdariptim. Gündüzleri hiçbir problem yoktu ancak geceleri sadece yan yatabiliyordum. Sırtüstü ve özellikle yüzükoyun yattığımda çok kısa sürede belime korkunç bir ağrı giriyordu ya da sabah belim tutulmuş olarak kalkıyordum. Geceleri emmek için kalkan bebeğime almak için doğrulamıyordum eşim yardım ediyordu o kadar kötü bir ağrı oluyordu öyle izah edeyim. İnanın bütün hamilelik dönemini yüzükoyun uyuma hayaliyle yaşayan biri için çok zor bi durumdu :( Velhasıl kelam tam o postun açıldığı gün artık ağrılara ve düşen hayat kaliteme dayanamayıp doktora gitmiştim. Mr çekildi tüm tetkikler yapıldı doktor bir problem görmediğini söyledi ısrarla sormana rağmen epiduralden kaynaklanmayacağını belirtti. Sadece egzersiz ve pandemiden sonra pilates tavsiye etti. Akşamına aynı problemi yaşayan bir sürü anne görünce üzüntüden uyku tutmadı ömür boyu bu ağrı ile nasıl yaşarım geceleri hiç dinlenemiyorum aksine kalıp gibi oluyorum ağrılarla uyanıyorum hayat kalitem sıfır diye. Sonra ne ilaç ne tedavi hiçbir çözüm bulamadığım için doktorun egzersizlerini deneyeyim bari dedim bir umut işte. Eşime de demiştim bu ağrı içten geliyor öyle egzersizle geçecek bi şey değil vs diye. Doktorun verdiği kağıttaki şekle göre yaptığım günlük 10dklık egzersiz ile 1hafta 10günde bütün ağrılar geçti! O kadar inanmayarak yapmıştım ki hatta gaflete düştüm geçer geçmez bıraktım egzersiz olayını hiç sevmediğim için :)) Kızlar inanın yüzükoyun yatmak onu geçtim gece 10kere kalkmaya rağmen sabah dinlenmiş uyanmak çok güzelmiş. Hep kendimi anlattım biliyorum ama asıl amacım aynı sorunu yaşayan annelerimize biraz olsun yardımcı olabilmek. Sizler için egzersiz fotoğrafını da paylaşmayı deneyeceğim. İnşallah derdi olan kişiler inanmasa bile bir dener ve bundan fayda bulur ben de onlar adına mutlu olurum:)