Merhaba arkadaşlar,
Bebeklerinize yoğurt yaparken pastörize süt mü yoksa normal süt mü kullanıyorsunuz?
Evde pastörizasyon yapılamadığı için normal sğt kullanmayın diye birçok yazı okuduğumdan ben market sütü ile mayalıyorum. Lakin dün normal süt ile yoğurt yapmak durumunda kaldım ama bayağı taş gibi tam istediğim gibi olmuş yoğurdu. Sizler ne yapıyorsunuz? Bunun doğrusu nedir? Bilen biri varsa sevinirim🌿