Fatos_atly Canlar ben unibaybi nin deterjanını kullanıyorum bebeğimin kıyafetlerinde ama temizlemiyor uzun programda da yıkıyorum ona reğmen. Bana memnun kaldığınızı önerirmisiniz değiştirmeyi düşünüyorum artık 😘😘
Kbrbydk Fatos_atly leke çıkarıcı olmadan olmuyor yaa. Ama duru granül tavsiye ederim. Sıvı olarak da Omo baby
Fatos_atly Zumra_ hmm bunada ilk defa duyuyorum canım nerden alabilirim denk gelmedim hiç biyerde. İnternetten mi sipariş veriliyor
Cns_28 Fatos_atly ben tamamen temiz içerik olduğu için siveno kullanıyorum. Piyasadaki diğer ürünlerin içinde zararlı kimyasallar var malesef. Lekeler içinde önce saf zeytinyağlı sabunla çitiliyorum sonra makşnaya atıyorum çıkıyor. Ya da green clean markasının leke çıkarıcısını kullanıyorum bazen.
Betullz The elite home markası kullanıyorum. Doğal içerkli sertifikalı. Aynı markanın leke çıkarıcısı olarak kullanılan tozu da var. Tüm ürünleri hem yetişkin hem de bebekler için uygun
Merveyagmur Just green kullanıyorum ben. lekeleri falan da çıkarıyor düşükte yıkasam da. Hem içeriği doğal hem de çok kokusu yok