[silindi] hanimlar lütfen çok ön yargili bulunup post sahibini gaza getirmeyin😂 tamam elbettr küçücük bi bebege bal verilmesi uygun degil ama işin ucunda ölum yok Peygmber efendimiz bebek ilk doğdugu gün damağina bal sürermiş eger kötü bişey olsa efendimiz yapmazdi sanirim kayinvalideniz sünneti uygulamak için yapmiş ama eşinizin gidip gelip bal vermeye devam etmesi iyi degil.Mesela yine sünnet diye bebegim bi aylikken cennet hurmasini dudagina koydum oda yaladi baya hatta ilk doğdugunda hurmanin içini az bise alip iyice ezerek damağina sürdm.Sünnet olan şeyden asla korkmam Allahin izni ile sizde korkmayin ama eşinizinde buna devam etmemesi için direnin😊