Busee04 Bebeğim 6 aylık olacak anne yanı beşikte yattı şimdiye kadar. Ama sığmamaya başladı 6 aydan büyük bebeği olanlar nerde ya da hangi beşikte yatırıyorsunuz, park beşik çok öneriliyor fikirlerinizi alayımm 🤗
Twinsmomy Busee04 BN dogduklrindan beri park beşik kullanıyorum. Biri anne yaniydi şimdiye kadar tek beşikte yattilar. 2hafta önce ayirdm. 6 ay 11 günlükler🤗
Mom088 Busee04 doğduğundan beri eşimle aramda uyuyor. Pakt yatak aldım ama hiç kullanmadım. Ama kullanışlı olduğunu düşünüyorum
VSD-61 Busee04 yüzde yüz park beşik çok rahat birşey hiç pişman olmadım.1 yaşına yaklaştı içinde sabah uyanıyor.geziyor birde çok dönüyor gece hiç kaygım yok fır fır içinde.hiç yanımda yatırmadım.bayılıyorum sabah bizden önce kalkıyor kalk kalk diye bağırıyor.
EdizinGizemiGizeminEdizi Mom088 15 aydır hep benimle bizimle yayıyor ben ilkokula kadar ayrı yatmicam zaten çabuk büyüyorlar okula gidince erkek çocuk öpme sevme dicek,tadını çıkarmaya bakıyorum🙈
Busee04 Woody ya bunuda çok duyuyorum da biraz oturmaya başlayınca yürüyü7ce falan düşer mi acaba dedim
Mom088 EdizinGizemiGizeminEdizi aynen böyle düşünüyoruz bizde. Bizimki kız ama zaman çabuk geçiyor çok çabuk büyüyorlar birde malum pandemi hepimizin ömrümü yedi 🤷♀️ Böyle çok mutluyuz 😀 olmadığını düşündüğümüz zaman ayırmak için bir adım atarız
Ogulcan EdizinGizemiGizeminEdizi naçizane tavsiyem okadar beklemeyin benim babam yurt dışında çalışıyordu ve annem beni hep yanında yatırdı sonra bende fobi oldu ve tek başıma 19 yaşında kadar kalamadım hep korktum
Busee04 EdizinGizemiGizeminEdizi herkesin düşüncesi farklı tabiki benimki de erkek ama çok rahatına düşkün yatarken bende rahat etsin dönsün oynasın uyusun istiyorum 😊
zarifbirhanim Busee04 10 aylıkken kızımın odasını ayırdım. Rahat yatmayı seviyor ve en ufak sese dahi uyanıyor. Biz montessori yatak aldık. Uyumadıgı ya da hasta olduğu zaman yanında yatabiliyorum
Mom088 Busee04 bizimkine memeye düşkündür ama gece 1 yada 2 kez kalkar meme için bazende hiç kalkmaz 9.5 aylık
Damla7 Busee04 4.aya kadar anne yanı beşikte yattı şimdi annemlerdeyim park beşikte yatıyor evimizde büyük mobilya beşik var orda yatıyor 😊
EdizinGizemiGizeminEdizi Ogulcan bende öyle ben lise sona kadar hep annemle yatmak istedim ama çevremde oğlan çocukları nı görüyorum o kadar çabuk büyüyorlar ki zaman varken her fırsatta soymak istiyorum ☺️
Busee04 Mom088 ya benim ki çok kalkıyor valla 6 7 kere 😔 5 ay 21 günlük gazı çok bir dee sürekli rahatsız oluyor o yüzden emmek istiyor