12 aylık oğlum var.Yakında kız bebiş doğurcam.Oğlum henüz yürümüyor.Bebişlerimle parklara gitmeyi düşünüyorm çünkü hep evdeydim çok bunaldm.Kalabalık olmayan yerlerde gezmeyi düşünüyorm en azından sokak aralarında felan.İkisiyle nasıl dışarı çıkabilrm bebek arabasıyla mı nasıl rahat edebilrm acba önerilerinz varmı