Bence sallamaya alıştırmayın ben emzirip yatağına koydum ninni açtım hafif beşiğinde arada salladım ilk aylarda sonra onu da bıraktım sadece yatağına koydum .Şuan 11 aylık uykusu gelince kendi kendine uyuyor siz de uyutma süreci yaşamıyorsunuz.Hadi uykusu geldi ayağımda sallayım, pış pış yapayım hepsi yorucu oluyor bir zaman sonra .