Seher53 Merhaba hanimlar sezeryan yapali 50 gun oldu kanamam hala bitmedi bu normal mi bazen tamamen bitecek gibi oluyor sonra adetin ilk günü gibi birden yoğun kanamaya geçiyor sizce doktora gitmeli miyim
Cgdmmm Seher53 bence normal bazılarının o kadar sürermiş benim 40 ımda bitti ama bi 10 gün daha devam ederse bi doktora gidin bence
gocebebirbayan Seher53 canım benim doktorum 40 ın çıkınca gel muayeneye edeceğim demişti. 40 ımız çıkınca gittim, ultrasonda rahmime yumurtalıklarıma baktı herşey olması gerektiği gibi çok iyi bir sorun yok vs vs işte söylüyor. Sen gittin mi kontrole 40 dan sonra
Nrgs Seher53 benim bildiğim kadarıyla normal, benim de 60 güne yakın sürmüştü doktorum olabilir demişti
Aselinannesi0655 Normal degil bence canım. Herkesin vücut yapısı farklıdır tabi ama benim 15. Günden sonra kanamam olmadı . Kadın dogum uzmanına gözük bence bi muayene etsin