Elif_001 2 gün önce oğlumu sütten kestim ama çok süt dolduğu için ağri ve şişlik var ne yapabilirim acaba bunun için
AntiFilozof Elif_001 soğuk kompress yapacaksınız damarlar bu şekilde daralıp süt çekilir kendi kendine ama önce ağrı yapan tıkanıklıkları açın
Meacser Elif_001 sağmalısın 1 aydan sonra göğüslerin yumuşuyor sertleşmiyor azalma zamanları da oluyor sağ depola ki doymadığı zaman çelişkiye düşersen buzluktan içirirsin
Anneyim5891 Onu bosaltman lagzim canim yoksa iltaap olur sicak dusun altinta elinle ovalayarak boşalt eger cok fazla ise sag yada emzir
Elif_001 AntiFilozof onuda yaptım sıcak duşta masaj da yaptım şiddetli ağrıyor dün acile gittim hicbirsey yapmadılar
Nohutannesi Elif_001 emzirmeyin elle sağın rahatlayacak kadar. Emzirdikçe gelir. Sağımla da gelir ama elbet kesilir emzirmezseniz
Elif_001 Meacser denedim sağdim gece de hiç uyutmadi çünkü beni sagdiktan bir süre sonra gene doluyor dokunamiyorum
Meacser Elif_001 özür dilerim ben sütten kestim kısmını görmemişim onun için ilaçlar var kadın doğum doktoruna sor canım mastit olmadan sağarsan gelir hala süt
Elif_001 06082020 mecburum 2 gündür kestigim için maşallah çok iyi yiyor bütün gece gündüz emmek istiyor yoksa emincede acikmiyor yemek vaktinde yemek yemiyor baya emzirmiyorum yemek saatine doğru ama gene yemiyor sofradan kalkınca meme diyor gelip emiyordu
2prensannesi06 Elif_001 lahana yapraklarını koyunca oda iyi geldiğini okumuştum bi okuyun isterseniz netten
Ummaksaker Elif_001 ada çayı birebir hatta yurt dışımda çok biliniyor ツ al Derim tarçını da toz da olsa çubuk da olsa sıcak suda çözdürüp için 😊
Ummaksaker Elif_001 Bilimsel olarak net bir kanıt olmamasına rağmen nane, maydanoz ve adaçayı anne sütünü azaltabilir. Emzirme döneminde özellikle adaçayını içmekten kaçının.