Karanelo Hamileliğinde gebelik şekeri çıkıp sonrasında da şeker hastalığı olan var mı kızlar ? Benim hamileyken şekerim 180e kadar çıkıyordu doğum yaptığım sabah 450- 380 falan çıktı. Kontrole gidicem yeniden böyle olan var mı
Yesimkvrk Karanelo benimde gebelik sekerim vardi hamileyken cokta yüksekti düşmüyordu insülin kullandim dogumdan hemen sonra normale döndü benim ki kalici oldugunu bilmiyordum sizde neden öyle oldu ki acaba
Nessay Karanelo süt artırıcı hümana çay falanmı kullandınız veya fazla tatlımyediyseniz öyle çıkıyordur dikkat edin bir hafta düşer bence bnmde başta 200 lerde çıktı meğer hümananın çayı şekeri arttırıyormuş
Karanelo Nessay yok yemekler haricinde hiç arttırıcı birşey kullanmadım açtım bide ölçtüklerinde şuan da yüksek çıkıyor 😔