Biyocu Merhaba arkadaşlar..bebeğim 2 gün önce 4 aylık oldu ama 2 gundur kaka yapmadı ilk defa oluyor,mamayla besleniyor..ataktan olabilir mi,endiselenmelimiyim bilemedim
hosgeldinbebegim1 Biyocu Normal. 10 güne kadar yapmayabilir demişti doktorumuz. Bazen günde bir bazen 2 günde bir yapıyor bizimki de 4 aylık oldu. Zorlandığı sancısı olduğu zaman kulak çöpü ve zeytinyağıyla uyarıyorum yapıyor öyle.
Bebekimmm90 Biyocu Ben günde bir kere manasına hakiki zeytinyağı katardim bir kac damla doktorun tabsiyesiyle birde prebiyotik ilaç vermişti.Cok zorlanıyorlar çok az da su verirdim şimdi mamamiz günde 1 e düştü 12 aylık ama hala arada kabızlık çekiyor yemeklerine katıyorum zeytinyağını.Oglumun poposunda çatlaklar olurdu kabızlıktan.Doktorunuza danışın mutlaka eğer daha ilerlerse.Ek gıdaya geçince rahatliyorlar ama
Yusufefem Benim bebeğim de mama ile besleniyor 40 günlük geçen gün 2 gün yapamadı sonra biraz kıvamlı yaptı mamadan diye düşünüyorum. Doktor bize 1 haftaya kadar normal kabız diyemeyiz demişti.
Biyocu Yusufefem biz mamayı da değiştirmedik,bir hafta mi ay inşallah o kadar uzamaz.yavrum sabaha doğru kıvranıyordu kakasını yapamadığı için mi bilmiyorum ama
Bebekimmm90 hosgeldinbebegim1 O anne sütüyle beslenen bebekler degilmiydi 10 gün süre.Mamayla 3 günde taş gibi oluyor karınları ağrı çöküyor 😔 Cook çektim bilirim
Yusufefem Biyocu evet benim bebeğimde öyle yapamadıkça geceleri özellikle kıvranıp ıkınma sesi çıkarıyor. Kulak çöpüyle uyarma falan varmış ama çok gerekmedikçe denemem sonra ıkınma kabiliyetini kaybediyormuş.
Bebekimmm90 Biyocu Doktora götür canım sen vallahi kaka yapamadiklari zaman gazdan beter.😔 önlemini al
Biyocu Bebekimmm90 şuan bir huysuzlugu yok biraz daha beklemeyi düşünüyorum malum salgın var doktora gitmeye çekiniyor insan..doktorlarda farkli farklı konuşuyor insanın kafası karışıyor, bugün akşama kadar bı bekleyecegim olmadı hastaneye gidecegiz
Biyocu Cinarduygu12 popo uyarma konusunda herkes farklı bişey söylüyor doktora sormadan ona giremem.zeytinyagini doktorlar mı söylüyor
Cinarduygu12 hosgeldinbebegim1 hem bagirsaklar ve makat alisiyor uyarmadan yapamiyor bir sure sonra hem de cinsiyet karmaşasi yasatiyor cocuga