BalarisiYusra Balkizlarim 8aylık kankaa ama görsen minicik 😂prematüre doğduydu o minicik bedeniyle her yere giriyo çok yaramaz
neslihanuz1 BalarisiYusra şuan tartılmadık ama kucağıma aldığımda ağırlaştırdığını hissediyorum. Bu arada biz henüz 1i kullanıyoruz. Sanırım 2 ve 3 numarada içeriği biraz değişebiliyormuş.
Balkizlarim BalarisiYusra kanka ek gıda da veriyon mu ozamanlar gunde 4kre veriyordum ama ek gıdada alıyordu yaaa yerim onu benimde kızım 2,900 doğdu toparlar üzülme 🌸♥️
cgelmas Holle kullandık😇 ilk ay. Alman markası. Çok iyi gaz falan yapmamıştı. Doktor kestirdiği için şu an vermiyorum
BalarisiYusra Balkizlarim kanki hem emzirip hem devam sütten versem 2 kere yetermi günde kaç cc bide benim kızım 1700 doğmuştu ☺️
Balkizlarim BalarisiYusra olur canım olur daha iyi hemde bebek ayarlar benim hep 150 ml ve 160 arası içerdi gecede ayarlama yap mama 4 saat tok tutuyor tabi bebekten bebeğe değişiyor 🤗♥️
leynanin_pembemantosuu BalarisiYusra maddi durumunuz iyiyse hipp organık combiosic anne sütüne en yakın ama 2 numara almalısınız
BalarisiYusra leynanin_pembemantosuu Palm yağı içeriyor mu peki Eşim ona dikkat et diyor da araştırırken
BalarisiYusra Balkizlarim 150 ml tek öğünde dimi kız benim göğüsten o kadar çıkmıyordur tek seferde 😀🤦🏽♀️
leynanin_pembemantosuu BalarisiYusra yok hayır dediğim gibide anne sütüne en yakın mama içeriğide iyi kolay sindirilebiliyor
neslihanuz1 BalarisiYusra vitamin değerleri açısından farklılıkları var bebeğin ihtiyacına göre ay ay .