Zafsim0801 Kizlarr 20 gunluk bebeğim kendi sutumu sagarak veriyorum fazla olmuyo bazen arada Aptamil kullanıyorum 60 CC iciyor bebeğim ama bakıyorum ikinir gibi bazen kırmızı oluyo yüzü gazını aliyorum katidaaaa değil kakası acaba değiştirsem mi bilemuyorum
Doruk2021 Zafsim0801 hipp kullanıyorum hiçbir sıkıntımız olmadı. Meme mama şeklinde besliyorum bende. Sma denedim ama malesef iki hafta çok sıkıntı çektik gaz probleminden😞
leynanin_pembemantosuu Zafsim0801 her mama malesef her bebeğe aynı etkiyi yaratmıyor aptamil kullandık aylarca bi sorun yaşamadık ama bebeklere gaz yaptığıda oldu başka marka mama vermeyi deneyim bide
Zafsim0801 Dezehs ilk aşamada Aptamil verdim acaba şimdi sma versem tat değişikligi yaşıyor mu bebekler bide mama degistirdigimde nelerine dikat edim
Zafsim0801 leynanin_pembemantosuu gerçekten öle icmesinde sorun yok bakıyorum kakada düzenli yapılıyor ama yatirdigimda kendini sikmalari var alttan gaz çıkartınca rahatliyo
Donmez-hazal İşim Ben oğluma 18 günlükken mamaya başladım sütüm yetmediği için Sma optipro veriyordum hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür sonrasında süt alerjisi olduğu için evolvia rp1 kullanıyoruz