Zafsim0801 ben bebeğimden Golden Goat kullanıyorum canım keçi sütü içerikli sindirimi ve besleyiciliği en çok olan mama. Gaz nerdeyse hiç yapmıyor tadı da güzel hiçbir tatlandırıcı şeker zaten yok. Kabızlık da yapmaz. Bebeğim 5,5 aylık çok severek içiyor. Tavsiye ederim.