Mom0909 canım diş dönemi 2-3 gün çok ağrılı geçermiş ve bu dönemde yapılan destekler geçiciymiş sonra normale dönermiş diyo okudum öyle biliyorum. Emin değilim uzun süredir kendi uyuyorsa sıkıntı olmazdır diye düşünüyorum çünkü damaklar kaşınıyor o yüzden hep emmek istiyor. Geçici bi süredir diye düşünüyorum