Fun 1 yaş kızım 13 kilo , bazen çok iyi yerken bazen hiç yemiyor kan istedi doktoru rutin kontrol çok şükür bişey çıkmadı ben tombikligini hiç şekere baglamadim sizde lütfen içinizi ferah tutun kan da idrar da herşey çıkıyor ve söylüyorlar, anne olmak da ne zor dimii kilolu olsa endişeleniyoruz zayıf olsa üzülüyoruz yetemiyomuyuz diye 🥰 Allah hepimizin yardımcısı olsun siz içinizi rahatlatmak için başka bı doktora da götürün endişelerinizi anlatın