Hismom Merhaba, bebeğim geceleri emip uyuyor ama gündüz asla uyutamıyorum memede ? Siz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi ?
Cheddar Hismom emzirip gazını çıkartıyordum sonra omzumda gezdiriyodum. Eğer işim yoksa yanından ayrılmayacaksam yüzüstü babyneste yatırıyodum. Eğer ayrılacaksam yarı kundak yapıp kafasını yana doğru çevirip yatırıyodum uykuya devam ediyordu
Mom_teacher Hismom tam bir düzenimiz yok her türlü uyuyor😒 çok uykuluysa emerken, bazen de emip gazını çıkarıp emziği veriyorum yan yatırıyorum pışpışlıyorum, bazen kucakta pışpışlıyorum