Kızlar merhaba ben 2 hafta önce korona oldum bu son üç gündür kaslarım o kadar kötü ağrıyor ki boynum omuzlarım ve kollarım hareket edemiyorum bebeğimi kucağıma alamıyorum boynum yerinden çıkacak gibi sağa sola döndüremiyorum internette biraz araştırdım eklem ve kas ağrıları olabiliyormuş kan pıhtılaşması yüzünden böyle tutulmalar yaşayabiliyor muşuz öyle yazınca da ben korktum biraz kas gevşetici kremler de bir işe yaramıyor ne yapabilirim acaba bir fikri olan var mı tavsiyesi olan . etrafımda derdimden anlayan kimse yok belki yaşayan vardır diye buraya yazdım