2 yaşına kadar normal . Benim oğlumda yapıyordu . Doktora götürdüm tendonlarında bir sıkıntı yok dedi bebeklerin ayak ucuna basma eğilimi olurmuş 8 ayından 11 aylık olana kadar örümcek bindi onunda etkisi varmış . Kaldırdım 3 aydır örümceğe binmiyor . Hala biraz basma eğilimi var ama eskiye göre azaldı . Birde ilk adım ayakkabısı giydiriyorum hep evde tabanına bassın diye .