Güzel anneler oğlum 8.5 aylık bugüne kadar az da olsa lor yediriyordum fakat sağlıksız olduğunu lor değil de süt kesiği olduğunu öğrendim. Peynir yapma videoları izlediğim de sütü tam kaynatmadiklari için ona da güvenemedim. Siz bebeğinize hangi peyniri yediriyorsunuz ? Yardımcı olursanız sevinirim 💕🙆