aser34 belli aylarda meme reddi oluyor ben oğlumda 4 aylıkken felan yaşadım.Çok çabaladım emsin diye , beraber duşa girin ten tene temas ile emzirmeyi teklif edin , özel arabanız var ise orda da emzirmeyi teklif edin arabada emiyordu benim oğlum .Memeyi istemezse asla zorlamayın, sakinleştirin tekrar teklif edin .Sütünüzün tazyikli olmadığına da emin olun, tazyikli süt meme reddi yapıyor.Tazyikli ise ilk sütü tazyik geçene kadar elle sağın öyle verin .Allah kolaylık versin .Mücadele edin pes etmeyin geçici bir durum 🙏