Justmomy bunu bende farkettim .hatta eşime dedim ki madem aynı gidip büyüklerden alalım çünkü küçükler çok zarar. Biraz çevremize sorduk bebek suyu alan hiç yok .bebek ek gıdaya geçene kadar en azından mamalarını bu suyla yapmaya devam ederim diye düşündüm. Ek gıdaya geçince de kendi içtiğim suyu kaynatıp soğutup vermeye başladım.