EzgiDuru Canim benimde sütüm yetmiyor sağlık ocagına kontrole gittiğimizde emiyor mu diye sordu ebe emiyor ama mama takviyesi veriyorum dedim oda mamayı bırak emzir sütün yeter dedi bende yetmiyor ama dedim nerden anlıyosun yetmediğini diyor ağlıyor çocuk salak mıyız gazını çıkartıyorum altı temiz açlıktan ağlıyor diyorum o bebek sadece ağlıycak kendisini öyle ifade ediyor dedi çocuk doktoruda kilo alımı az mamayı yükselt dedi son kontrolde ebe bana böyle dedi diyince bu sağlık ocaklarına eğitimde veriyorlar ama niye böyle bende anlamıyorum diyor yani sen doktorunu dinle bence